logo
Bevásárló kosár

bird

Általános szerződési feltételek

               Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával! Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

1/ Szolgáltató adatai

Üzemeltetés: Obuvkovo sro

Képviseli: Brizláková Denisa

Telefon: +421 918 669 804

Postacím: 924 01 Galanta, Hlavná u. 918, Szlovákia

E-mail cím: info@csinishop.hu

Cégjegyzékszám: 47 585 773

Adószám: SK 2024006831
 

2/     Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online rendelhetőek meg, házhozszállítással.

3/      Rendelési információk

A megjelenített termékek on-line rendelhetőek meg, futár által történő házhozszállítással. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. De amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.  

A házhozszállítás csak Magyarország területén történik.

Szállítási díj:  kosárba lévo mennyiségtol fugg

1db – 1000Ft

2db- 800Ft

3db- 600Ft

4db és tobb – INGYENES

 

4/       Rendelés menete

A termék megvásárlásához annak adatlapján rákattint a „Kosárba tesz” gombra.  Amikor a termék belekerül a kosárba, megtekintheti annak tartalmát vagy vásárolhat tovább.

A vásárlást megelőzően a vevőnek pontos adatok megadásával ki kell töltenie a számlázási és szállítási adatokról egy űrlapot (név, kiszállítás cím, vevő telefonszáma és e-mail címe).  Amennyiben az űrlap egy vagy több hibát tartalmaz, megkíséreljük e-mailen vagy telefonon felvenni a kapcsolatot Önnel. A www.csinishop.hu webáruház nem tud felelősséget vállalni a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben regisztrált felhasználóként lép be, azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül.

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát vagy felhasznalónevét, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

Belépni a Bejelentkezés menüpont segítségével lehet. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.

Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. De a termék belehelyezésekor is megnézheti Kosara tartalmát. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.

Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor kérjük:

-      ha már bejelentkezett, ellenőrizze a számlázási és szállítási adatait

-      ha még nincs bejeletkezve, jelentkezzen be, vagy haladhat tovább mint Vendég, vagy létrehozhat saját fiókot

-          töltse ki a „Számlázási és szállítási információk”  mezőt;

-          válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot;

-          válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot;

-          ha szükséges, hagyjon üzenetet a „Az Ön vásárlói üzenete”  mezőben;

-          olvassa el a szolgáltatási feltételeket (jelen ÁSZF) és jelölje be, hogy elfogadja azokat. 

 

A rendelés elküldését követően, a Vásárló egy igazoló e-mailt kap tárggyal, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A megrendelés akkor jön létre, ha a Vásárló „Megerősített megrendelés” e-mailt kap.

Rendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a „Nézze meg a rendelését online” link segítségével, ami rendelkezésre áll minden elektronikus levélben. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

 

5/     Rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-18  óráig.

A rendelésfeldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 24-48 óra. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, felkeressük Önt telefonon vagy küldünk e-mailt, amiben tájékoztatjuk arról, hogy tudjuk-e szállítani a kért lábbelit és mikor tudjuk teljesíteni a szállítást. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a rendelési összeg visszautalásra kerül.

 

6/    A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előreutalással vagy bankfiókban történő készpénz befizetése: előreutalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 3 munkanapon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra be kell érkeznie, különben a rendelés törlődik.

Utánvéttel: A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a megvásárolt lábbeli árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

7/    A megrendelt termék kiszállításának módja

A megrendelt termékeket a futárszolgálat házhoz szállítja. Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot.

Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni!)

A kiszállítás minden munkanapokon 13-14 között  történik. A legtöbb rendelést 1-2 napon belül szállítjuk.

 

8/      Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

9/ Garancia

Termékeink minőségére a jogszabályok szerinti mértékű garanciát vállalunk.

A www.csinishop.hu webáruház üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól.

A webáruházunkban forgalmazott cipők minősége szállítás előtt minden esetben ellenőrzésre kerül. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis olyan minőségi problémát tapasztalna, mely a rendeltetésszerű használat ellenére jelentkezik (anyaghiba, gyártástechnológiai hiba), akkor kérjük az info @ csinishop.hu e-mail címre jelezze azt, és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Jelzését követően a legrövidebb időn belül a rendelet alapján - orvosoljuk a problémát.

A garancia a vásárlás napjától számított hat hónapig kizárólag a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával érvényes.

Bármilyen rendellenességet észlelnek, azt kérjük haladéktalanul jelezzék felénk. Amennyiben a hiba javítható, a terméket megjavíttatjuk és visszajuttatjuk Önhöz. Amennyiben a hiba nem javítható – az Ön választásának megfelelően - a terméket kicseréljük (aktuális készletünk lehetősége szerint) vagy visszafizetjük az árát. A csere minden esetben azonos méretre és típusra vonatkozik. Kivételt képez ez alól minden olyan eset, amikor nem tudjuk biztosítani az azonos modell cseréjét. A termék javítását, illetve garanciális cseréjét csak abban az esetben vállaljuk, amennyiben be tudja mutatni a vásárlást igazoló bizonylatot.

Amennyiben az igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető.

A hetedik hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig - a vásárlónak kell bizonyítania a kijelölt intézet szakvéleményével, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben. Vitás esetekben a garanciális és szavatossági igény érvényesítésének alapjául független szakvélemény szolgálhat.

* Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésévei járnak az alábbiak:

- nem rendeltetésszerű használat,

- a szakszerű tisztítás, mosás, ápolás hiánya,

- a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártás) nem azonnali jelentése,

– sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,

- házilagos javítás.

 

postai visszaküldési cím
Obuvkovo sro , 92401 Galanta, Hlavná u. 918, Szlovákia

A cipőt kérjük szíveskedjen a számlával együtt küldeni. Reklamációval visszaküldött lábbelit pedig CSAK tiszta állapotban áll módunkban átvenni.

A reklamáció-űrlap itt tölthető le

10/  Elállás joga

Webáruházunkban készletünk erejéig lehetőség van a méretben nem megfelelő áruk cseréjére. A cserére való igényt a vásárlónak a kiszállítást követő 14 napon belül írásban vagy telefonon kell ügyfélszolgálatunkon bejelenteni. Cserélni csak használatba nem vett termékeket tudunk. Csere esetén a szállítási költség a vásárlót terheli.

A visszaküldési űrlap itt tölthető le.

A
 postai visszaküldési cím

Obuvkovo sro , 92401 Galanta, Hlavná u. 918, Szlovákia

Az árut kérjük szíveskedjen a számlával együtt küldeni.

Kizárólag új termékeket értékesítünk, ezért csak eredeti sértetlen dobozban sértetlen termékeket áll módunkban visszavenni. Kérjük a cipősdobozt ne dobja el, ne használja csomagoló anyagként postai küldéshez, ne ragasszon a dobozra semmilyen cimkét vagy matricát.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen a webáruházunk részére visszajuttatni, fenntartjuk magunknak a visszavásárlás mérlegelésének jogát.

11/ Adatkezelés

A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

 

 

 

 

Termékek szűrése
Rendezés
Megjelenítés
Elérhetőség
Ár (bruttó)
 
Szűrő nullázása
X



Minden jog fenntartva - www.csinishop.hu
Webdesign by GRANDIOSOFT
© Copyright

Ez az oldal cookie-kat használ, melyekkel még hatékonyabb szolgáltatásokat nyújthatunk. További információkért olvassa el, hogy használjuk a cookie-kat
EGYETÉRTEK    Elutasítom