Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával! Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
1/ Szolgáltató adatai - Cégközpont
Üzemeltetés: Obuvkovo sro
Képviseli: Brizláková Denisa
Postacím: Ulica na Štrande 1469/13, 92401 Galanta, Szlovákia
Cégjegyzékszám: 47 585 773
Adószám: 2024006831
1/2 Kapcsolat
Ügyfélszolgálat – Postacím
OBUVKOVO – Hlavná ul.918, 92401 Galanta, Szlovakia
Telefon: +36 305 977 903, +421 918 669 804
E-mail cím: info@csinishop.hu
2/ Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek online rendelhetőek meg, házhozszállítással.
3/ Rendelési információk
A megjelenített termékek on-line rendelhetőek meg, futár által történő házhozszállítással. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. De amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.
A házhozszállítás csak Magyarország területén történik.
Szállítási díj: kosárba lévo mennyiségtol fugg
1db – 1500Ft
2db- 1200Ft
3db- 1000Ft
4db és tobb – INGYENES
4/ Rendelés menete
A termék megvásárlásához annak adatlapján rákattint a „Kosárba tesz” gombra. Amikor a termék belekerül a kosárba, megtekintheti annak tartalmát vagy vásárolhat tovább.
A vásárlást megelőzően a vevőnek pontos adatok megadásával ki kell töltenie a számlázási és szállítási adatokról egy űrlapot (név, kiszállítás cím, vevő telefonszáma és e-mail címe). Amennyiben az űrlap egy vagy több hibát tartalmaz, megkíséreljük e-mailen vagy telefonon felvenni a kapcsolatot Önnel. A www.csinishop.hu webáruház nem tud felelősséget vállalni a hibás adatokból eredő téves teljesítésért.
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben regisztrált felhasználóként lép be, azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát vagy felhasznalónevét, használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
Belépni a Bejelentkezés menüpont segítségével lehet. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat.
Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a kosarában, kattintson a „Kosár tartalma” dobozra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. De a termék belehelyezésekor is megnézheti Kosara tartalmát. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor kérjük:
- ha már bejelentkezett, ellenőrizze a számlázási és szállítási adatait
- ha még nincs bejeletkezve, jelentkezzen be, vagy haladhat tovább mint Vendég, vagy létrehozhat saját fiókot
- töltse ki a „Számlázási és szállítási információk” mezőt;
- válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot;
- válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot;
- ha szükséges, hagyjon üzenetet a „Az Ön vásárlói üzenete” mezőben;
- olvassa el a szolgáltatási feltételeket (jelen ÁSZF) és jelölje be, hogy elfogadja azokat.
A rendelés elküldését követően, a Vásárló egy igazoló e-mailt kap tárggyal, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!
A megrendelés akkor jön létre, ha a Vásárló „Megerősített megrendelés” e-mailt kap.
Rendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a „Nézze meg a rendelését online” link segítségével, ami rendelkezésre áll minden elektronikus levélben. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
5/ Rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-18 óráig.
A rendelésfeldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 24-48 óra. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, felkeressük Önt telefonon vagy küldünk e-mailt, amiben tájékoztatjuk arról, hogy tudjuk-e szállítani a kért lábbelit és mikor tudjuk teljesíteni a szállítást. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a rendelési összeg visszautalásra kerül.
6/ A megrendelt termék fizetésének módja
Banki előreutalással vagy bankfiókban történő készpénz befizetése: előreutalás és bankfiókban történő befizetés esetén a megrendeléstől számítva 3 munkanapon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra be kell érkeznie, különben a rendelés törlődik.
Utánvéttel: A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a megvásárolt lábbeli árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
7/ A megrendelt termék kiszállításának módja
A megrendelt termékeket a futárszolgálat házhoz szállítja. Szállítási címként szerepelhet lakás vagy munkahely címe is, itt azt a címet érdemes megadni, ahol napközben nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot.
Kérjük a szállítási címet pontosan adja meg, segítve ezzel a futárok munkáját. (Megjegyzés rovatba írt szállítási címet nem tudunk elfogadni!)
A kiszállítás minden munkanapokon 13-14 között történik. A legtöbb rendelést 1-2 napon belül szállítjuk.
8/ Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
9/ Garancia
Termékeink minőségére a jogszabályok szerinti mértékű garanciát vállalunk.
A www.csinishop.hu webáruház üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól.
A webáruházunkban forgalmazott cipők minősége szállítás előtt minden esetben ellenőrzésre kerül. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis olyan minőségi problémát tapasztalna, mely a rendeltetésszerű használat ellenére jelentkezik (anyaghiba, gyártástechnológiai hiba), akkor kérjük az info @ csinishop.hu e-mail címre jelezze azt, és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Jelzését követően a legrövidebb időn belül a rendelet alapján - orvosoljuk a problémát.
A garancia a vásárlás napjától számított hat hónapig kizárólag a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával érvényes.
Bármilyen rendellenességet észlelnek, azt kérjük haladéktalanul jelezzék felénk. Amennyiben a hiba javítható, a terméket megjavíttatjuk és visszajuttatjuk Önhöz. Amennyiben a hiba nem javítható – az Ön választásának megfelelően - a terméket kicseréljük (aktuális készletünk lehetősége szerint) vagy visszafizetjük az árát. A csere minden esetben azonos méretre és típusra vonatkozik. Kivételt képez ez alól minden olyan eset, amikor nem tudjuk biztosítani az azonos modell cseréjét. A termék javítását, illetve garanciális cseréjét csak abban az esetben vállaljuk, amennyiben be tudja mutatni a vásárlást igazoló bizonylatot.
Amennyiben az igényét határidőn túl jelentette be, illetve ha a hiba oka az átadás után keletkezett (pl. természetes elhasználódás, helytelen kezelés vagy tárolás, erőszakos külső behatás), szavatossági igény nem teljesíthető.
A hetedik hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig - a vásárlónak kell bizonyítania a kijelölt intézet szakvéleményével, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben. Vitás esetekben a garanciális és szavatossági igény érvényesítésének alapjául független szakvélemény szolgálhat.
* Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésévei járnak az alábbiak:
- nem rendeltetésszerű használat,
- a szakszerű tisztítás, mosás, ápolás hiánya,
- a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártás) nem azonnali jelentése,
– sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,
- házilagos javítás.
A postai visszaküldési cím:
Obuvkovo sro , 92401 Galanta, Hlavná u. 918, Szlovákia
A cipőt kérjük szíveskedjen a számlával együtt küldeni. Reklamációval visszaküldött lábbelit pedig CSAK tiszta állapotban áll módunkban átvenni.
A reklamáció-űrlap itt tölthető le
10/ Elállás joga
Webáruházunkban készletünk erejéig lehetőség van a méretben nem megfelelő áruk cseréjére. A cserére való igényt a vásárlónak a kiszállítást követő 14 napon belül írásban vagy telefonon kell ügyfélszolgálatunkon bejelenteni. Cserélni csak használatba nem vett termékeket tudunk. Csere esetén a szállítási költség a vásárlót terheli.
A visszaküldési űrlap itt tölthető le.
Árú visszaküldés menete:
Az árút a Packeta.hu-n /Csomagkuldö/ keresztül lehet visszakuldeni, az ára 2500,-Ft
Vigye be a csomagját az átvevőhel vagy a depó egyikére. Csomagfeladás menüpontnál fontos megadni a Csinishop ID számát 91339710.
Az árut kérjük szíveskedjen a számlával együtt küldeni.
Kizárólag új termékeket értékesítünk, ezért csak eredeti sértetlen dobozban sértetlen termékeket áll módunkban visszavenni. Kérjük a cipősdobozt ne dobja el, ne használja csomagoló anyagként postai küldéshez, ne ragasszon a dobozra semmilyen cimkét vagy matricát.
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen a webáruházunk részére visszajuttatni, fenntartjuk magunknak a visszavásárlás mérlegelésének jogát.
11/ Adatkezelés
A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.